Cele mai bune exercitii pentru tonifierea abdomenului

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea abdomenului

Tonifierea abdomenului este un obiectiv comun al antrenamentului, indiferent daca iti doresti sa iti imbunatatesti aspectul fizic, sa iti cresti forta sau sa iti imbunatatesti sanatatea generala. In acest articol, vom discuta despre cele mai bune exercitii pentru a-ti tonifia mai usor abdomenul si cum sa le executi pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Care sunt cele mai bune exercitii pentru a avea parte de un abdomen mai tonifiat

Plansa

Plansa este cu siguranta unul tip foarte eficient de exercitii pentru tonifierea abdomenului. Incepet prin a te aseza in pozitie de flotare cu antebratele si varfurile degetelor atingand podeaua. Corpul ar trebui sa fie in linie dreapta, de la cap pana la calcaie, fara sa lasi soldurile sa cada sau sa ridici fesele in sus. Mentine aceasta pozitie cat mai mult timp posibil, incercand sa ajungi la cel putin un minut.

Abdomene

Abdomenele sunt un alt tip de exercitiu excelent pentru tonifierea abdomenului. Aseaza-te direct pe spate, cu genunchii indoiti si cu talpile picioarelor pe podea. Pumnii trebuie sa fie langa urechi, dar fara a se agata de cap. Ridica usor umerii de pe podea, incercand sa aduci coatele cat mai aproape de genunchi. Pastreaza controlul asupra miscarilor si nu lasa gatul sa se ridice in sus.

Bicicleta

Exercitiul de bicicleta este ideal pentru tonifierea intregii zone abdominale. Aseaza-te pe spate, cu mainile in spatele capului si genunchii indoiti. Ridica usor umerii si capul de pe podea si incearca sa atingi coatele opuse de genunchii opusi. Miscarile ar trebui sa fie lente si controlate, fara sa te grabesti.

Ridicarea picioarelor

Exercitiul de ridicare a picioarelor este excelent pentru tonifierea muschilor abdominali inferiori. Aseaza-te pe spate, cu mainile in lateralul corpului si picioarele drepte pe podea. Ridica picioarele de pe podea si incearca sa le aduci cat mai aproape de piept. Apoi, poti reveni lent la pozitia initiala. Incerca sa efectuezi 10-15 repetari.

Plansa pe lateral

Plansa pe lateral este un exercitiu excelent pentru tonifierea muschilor abdominali oblici. Incepe prin a te aseza pe o parte, cu antebratul sub umar si picioarele intinse pe podea. Ridica soldurile de pe podea si mentine aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Repeta pe cealalta parte.

In concluzie, acestea sunt cele mai bune exercitii pe care le poti realiza pentru tonifierea abdomenului. Incearca sa le executi regulat si sa le combini cu o dieta echilibrata dar si cu un stil de viata activ pentru a obtine cele mai bune rezultate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *